Nowoczesny Marketing B2C

Pomagamy firmom B2C 🚀 osiągnąć ich cele marketingowe w internecie.

Czym się różni Marketing B2C od B2B?

Grupa docelowa: W przypadku marketingu B2C skierowany jest on do klientów indywidualnych, natomiast w marketingu B2B skierowany jest do innych firm i przedsiębiorstw.

Proces zakupowy: Proces zakupowy w marketingu B2C jest często szybszy i bardziej emocjonalny, natomiast w marketingu B2B jest on bardziej skomplikowany i wymaga więcej czasu na przemyślenie decyzji.

Strategie marketingowe: Strategie marketingowe w marketingu B2C są często bardziej skoncentrowane na emocjach i skojarzeniach, natomiast w marketingu B2B są one bardziej skoncentrowane na prezentacji korzyści i rozwiązań dla biznesu.

Budżet: Budżet na marketing B2C jest często mniejszy niż w przypadku marketingu B2B, ponieważ klienci indywidualni są skłonni do mniejszych wydatków.

Kanały komunikacji: Kanały komunikacji w marketingu B2C często obejmują media społecznościowe i reklamy online, natomiast w marketingu B2B komunikacja często odbywa się poprzez spotkania biznesowe, webinary czy konferencje.

Język komunikacji: Język komunikacji w marketingu B2C jest często bardziej przyjazny i emocjonalny, natomiast w marketingu B2B jest bardziej formalny i skupia się na prezentacji korzyści biznesowych.

Zasięg: Zasięg w marketingu B2C jest często szerszy i skierowany do większej liczby osób, natomiast w marketingu B2B jest on skoncentrowany na określonej grupie docelowej, tj. przedsiębiorstwach i firmach.

Jak działamy

Kontakt

Pierwszym krokiem jest kontakt z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług oraz poznać Twoje potrzeby i oczekiwania.

Plan działania

Przedstawimy nowy plan na marketing internetowy Twojej firmy, oparty o Twoje cele i oczekiwania. Każda usługa, którą będziemy chcieli u Ciebie wdrożyć będzie poparta solidnymi argumentami.

Wdrożenie

Przeprowadzimy wdrożenie usług zgodnie z ustalonym harmonogramem i będziemy regularnie monitorować postępy prac oraz efekty, aby upewnić się, że spełniają one Twoje oczekiwania.

Wsparcie

Po zakończeniu prac, zapewniamy wsparcie techniczne i pomoc w przypadku ewentualnych problemów, aby zapewnić Ci spokój i pewność.

FAQ

Ile będzie kosztować mój sklep internetowy?
Nasze widełki cenowe dla projektowania sklepów internetowych Woocommerce wynoszą od 5 000 do 20 000 zł w zależności od rozmiaru i złożoności Twojego projektu. Obejmuje planowanie, makietę, projekt graficzny, tworzenie niestandardowych funkcjonalności, marketing, pisanie treści i SEO na stronie, szkolenie z obsługi. Aby uzyskać dokładniejszą wycenę zapraszamy do darmowej konsultacji.

Jeśli szukasz wsparcia lub potrzebujesz wprowadzić zmiany w istniejącym sklepie Woocommerce, ale nie chcesz przechodzić przez proces projektowania całej witryny, posiadamy w ofercie wsparcie stron już od 200 zł.
Jak długo zajmie zbudowanie mojego sklepu internetowego?
Czas wykonania będzie się różnić w zależności od zakresu prac. Zazwyczaj nasze projekty powstają od 2 do 6 miesięcy. Skontaktuj się z nami aby poznać estymowany czas realizacji.
Możecie migrować nasz sklep na Woocommerce?
Oczywiście, nasza agencja pomaga firmom migrować między różnymi systemami CMS.
Zajmiemy się migracją danych, produktów, kategorii, postów, niestandardowych typów postów, taksonomii i użytkowników, a także integracjami stron trzecich CRM i innymi systemami zarządzania zamówieniami.
Gdzie znajduje się wasz zespół?
Nasza siedziba znajduje się w Jarosławiu, lecz nasz zespół jest rozsiany po całym świecie. Każde zadanie w projekcie delegujemy do najlepiej pasujących osób. W ten sposób jesteśmy w stanie zagwarantować 100% satysfakcji.
W mojej firmie nikt nie zna WordPressa, Czy oferujecie wsparcie?
Oczywiście, większość naszych klientów wybiera opcję wsparcia. Istnieje jeszcze możliwość szkolenia jakby jednak Firma zdecydowała się mieć wszystko u siebie.
Czy mogę korzystać z własnej domeny i hostingu z WordPress?
Tak, tylko w przypadku własnego hostingu nie możemy zagwarantować szybkości strony na najwyższym poziomie.

Kontakt

Kontakt